O nas
Oferta
Dokumenty
FAQ
Logowanie
Kontakt
Ogłoszenia spółki
Pomoc – FAQ
Jak mogę sprawdzić billing połączeń?
Billing jest dostępny po zalogowaniu do Panelu Klienta. Aby się zalogować należy wejść na stronę
app.inotel.pl
i podać login i hasło.
Nie mogę wybierać połączeń wychodzących - co robić?
W pierwszej kolejności Sprawdź czy nie zmieniłeś trybu wybierania z tonowego na impulsowy ( zazwyczaj suwak z boku aparatu). Następnie upewnij się iż dokonałeś opłat abonamentowych.
W trakcie rozmowy słychać trzaski. Co robić?
Należy sprawdzić stan oraz podłączenie kabla łączącego aparat telefoniczny z urządzeniem VoIP.
Czy mogę dokonać przekierowania na komórkę?
Tak , przekierowanie na komórkę można ustawić w Panelu Klienta.
Skip to content
Open toolbar
Dostosuj stronę
Dostosuj stronę
Zwiększ tekst
Zwiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Kontrast ujemny
Kontrast ujemny
Jasne tło
Jasne tło
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Czytelna czcionka
Czytelna czcionka
Reset
Reset